خلاف کار شدم



.....به ندرت پیش میاد آگاهانه موقع رانندگی خلاف کنم.امروز اما یکی از اون روزهای نادری بود که تصمیم گرفتم وارد یه خیابون یه طرفه بشم.موقع ظهر بود خیابونم خلوت.اما...اونچه نباید میشد شد.سر یه تقاطع یهو یه پراید از سمت راست وارد خیابون شد و خواست مستقیم بره تو خیابون سمت چپی و بعدشم ...شطرق...صدای خرد شدن شیشه چراغ رفت هوا با ترس و لرز بعد کمی مکث پیاده شدم راننده پراید هم همینطور احتمالا از فک وفامیل نزدیک آرنولد بود هیکلشو که دیدم واسه تمام گناهام طلب بخشش کردم. ....اما رانندهه هم به آرومی اومد پایین نگاهی به ماشینش کرد طفلکی چراغش خرد شده بود یه کمی هم بدنه ماشین رفته بود تواما خوشبختانه ماشین من(مال بابامه خودم ماشین ندارم) هیچیش نشده بود .واسه اولین بار هیشکیو ندیدم بیاد جلو صحنه و نظر بده یا احتمالا با موبایلش عکس بگیره .مغازه دارای محل هم همونجوری از پشت شیشه نگاهی کردن و رفتن کنار .... خلاصه رانندهه خیلی مودب و آروم با فروتنی کامل اومد جلو یه عذر خواهی قشنگی کرد و گفت خدارو شکر ماشین شما که آسیبی ندیده .اگه موافق باشین بی خیال شیم و بگذریم و وقتمونو واسه اومدن پلیس حروم نکنیم.اگرم نه که هر چی شما بفرمایین بنده تابع امر شمام. !!!واسه یه لحظه بدجوری هنگیدم . حس توهم برم داشت که تو یکی از خیابونای  سوئیس هستم.تو همون گیجی و منگی خواستم مثل یارو یه تیکه تریپ جهان اولی بیام گفتم خواهش میکنم آقا این چه حرفیه اگه اجازه بدین بخشی از خسارتتونو جبران کنم . لبخندی زدو با مهر دستشو درازکرد منم بهش دست دادم وخداحافظی کردیم .بعد رفتن اون بابا هنوز تو گیجی سیر میکردم که یهو متوجه شدم خیابونی رو هم که اون بنده خدا میومده یه طرفه بوده و داشته خلاف میومده .ظاهرا نفهمیده بوده که منم از اینطرف خلاف میرفتم.
پ ن:من سوئیس نبودم ولی شنیدم مردمانش موقعی که تصادف میکنن عین مادوتا خلافکار رفتار میکنن.