چالش

عجب حکایتیه این دعوت به چالش ها.حالا بی خیال نوعش آب یخ باشه یا کتاب .نشستی تو عالم خودت یهویی میبینی یکی صدا میزنه آی فلانی من تورو به دوئل ببخشید به چالش دعوت میکنم .عینهو فیلمای کابویی یارو تو بار نشسته لیوان آب معدنی دماوندم دستشه رفته تو لاک خودش ...نه داره به مهمترین مسایل روز دنیا از غزه و داعش گرفته تا توافقات ژنو و سوراخی لایه اوزون و بنزین آلوده وحقوق بشر خلاصه داره به هرچی که مسئولین رسیدگی نمیکنن،رسیدگی میکنه که یهویی اون یکی از اونور میگه پاشو بیا دوئل کنیم والا به همه میگم ...خلاصه که خعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععلی باحاله اینروزا. البت صد البت ما این جفنگیاتو نوشتیم محض هدیه نمودن لبخند به دوستان عزیز علی الخصوص آقای رضایی نازنین که بهانه چالش کتاب رو واسه یاد کردن ازما غنیمت شمرده دمشون گرم که اند مرام و معرفتن ایشون.و اما چالش ده کتاب تاثیر گذارمن خدمتتون عرض کنم تو هر مقطع خاصی کتاب خاصی روی من اثر خاصتری می گذاشت.که احتمال قریب به صددرصد مربوط میشده به حال و هوای خاص ترین همون موقع با این وجود چندتا از پر اثرتریناشو براتون مینویسم.اول ازهمه و پر تاثیر ترینشون اگه گفتین چی بود هه هه .....هه هه ...عمرا بتونین بگین باشه عرض میکنم خدمتتون کتاب فارسی اول دبستان.بیاد موندنی ترین و پراثرترین کتابیه که تا حالا خوندم و مطمئنم صدبار دیگه هم بخونمش چیزی از ارزشهای این اثر کم نظیر کم نمیشه و با افتخار خدمتتون عرض میکنم افتخار داشتم طی 5 سال گذشته دوبار از اول تا آخرشو بخونم.انشالله خدا قسمت شما هم بکنه.

.کتاب دیگه که مطمئنم اکثرا خوندین شازده کوچولو نوشته اگزو پری.همچنین کتابهای جوناتان مرغ پرنده و اوهام هردو از ریچارد باخ.و چهار میثاق از رودریگز.این دو سه تا نمونه از کتابای دوران جوونیمون بود یخورده که پیرتر شدم کتابهای دیگه ای باب میلم شد .شاه جنگ ایرانیان در یونان و چالدران.سینوهه اثر میکا والتاری و حالا که دیگه کلا سلیقه و طبعم عوض شده کتابهایی رو که میخونم به قرار زیرند.مرد مرد اثر رابرت بلای -فوق العاده است حتما بخونین.یار پنهان -جان استانفورد.شجاعت دبی فورد.زندگی نزیسته ات را زیست کن رابرت الکس جانسون.یه کتاب دیگه ای هم بود که تو حال و هوای چند سال پیشی که من داشتم تو یه شهر دیگه
. تنها و تو شرایط روحی نامناسبی که اون موقع دچارش بودم بدستم رسید و اینکه پیشنهاد میکنم اصلا نخونینش.کتاب بچه های نیمه شب اثر یا شاید بتونم بگم شاهکار سلمان رشدی . تو اون فضای یاس و نا امیدی که من بودم این کتاب با انتقال و القای حس یاس و نا امیدی بیشتر،نزدیک بود ...خلاصه نزدیک بود شما دوستان از آشنایی با یکی از نازنین ترین با مرامترین آقا ترین وخلاصه هرچی ترین دیگه محروم بشین کتاب دیگه ای که پیشنهاد میکنم تحلیل کاربردی خواب و رویا اثر رابرت الکس جانسون و کتاب دیگه ای که تازه شروع کردم و هنوز تموم نشده اما تا همین جاش فهمیدم فوق العاده است تئوری انتخاب نوشته ویلیام گلسر .ووووووووو شرمنده خیلی حرف زدم. بقیه روهم دعوت میکنم به این چالش خودشون بازبون خوش ،بیان کتابایی روکه خوندن بگن.
feeling amazing.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد